28 detzembår

2010-12-28 @ 08:52:17

hade en mysig helg. :) tackar vi alla involverade för.
igår jobbade jag efter 3 dagars uppehåll, de va skit jobbigt. haha.
men en sak var roligt å de e att dom har börjat tapetsera om i salongen, finally :)

nu imorse blev jag väckt halv 8. min balkongdörr & köksfönster har varit trasiga i drygt 1 månad, å nu äntligen kom dom. PUH. ska bara vänta på att min dörr-del ska bli klar på reparation.

idag ska jag jobba, efter jobbet ska jag hem till iwans mamma. :)
sen efter de ska jag antagligen hem till kojjan.

imorgon efter jobbet vill jag göra naglar. de kostar 200 spänn. BILLIGT ? jado.


nej gatta go, see ya, dont wanna be ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback