okey lugna ner er!!!

2011-01-03 @ 00:25:04

jävlar vilken statestik idag. förstår att ni e nyfikna på min helg ;)
ska bara säga att den har varit rolig, lugn & skön !!! precis som jag ville.

har varit å storhandlat på lidl & storstädat mitt hem idag. skönt. har bara sovrummet kvar, men tänkte vänta me de så de e fräscht tills min bäbis kommer hem :)

imorgon e de tvätt-tid mellan 8-11. sen ska jag till swedbank å uppdatera mitt kort till ett visa kort. å till telenor å sätta i mitt simkort i min iphone.

kajsa e också tillbaka. skönt. klarar mej inte utan henne, min lilla stjärna. å snart åker hon till thailand. KUL.
iwan kommer hem & kajsa åker 2 dagar senare.......... snacka om beroende...


gatta goo... pusse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback