god jul allesammans!

2010-12-25 @ 16:09:46

hejhopp. här är allt toppen!
hade en jätte mysig jul hemma hos mormor igår. fick jätte många fina paket. :) är nöjd med alltihopa.
på kvällen träffade jag min efterlängtade shaggie.. oh som jag saknat henne goshi goshi. sen körde vi till kajsa å softade där tills klockan blidde 1 då körde vi hem.

idag har jag bara latat mej, behöver verkligen ta igen mej från allt jobb. fast jag har i å för sej klippt mamsen å ska snart klippa mormor, så man får aldrig vila helt å hållet.

ikväll ska vi ut. ska bli kul. ingen jävel ska få förstöra, som sist när my förstörde hela våran kväll!!!!

å imorgon ska jag vara först ut på väla, ska alltså inte dricka jätte mycket ikväll eftersom att man ska vara kapabel till att köra bil på morgonen! :) å sen efter de, så bär de av till göteborg igen.... kul samtidigt som de e tråkigt!

jag mår verkligen bra när jag är hos min mamma. oboj!


aja, god jul å god fortsättning .

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback