20 år :)

2011-01-20 @ 21:06:39

hii.

igår fylla jag 20 år. WIHO. fick dock tillbringa 9 timmar på jobbet.
men vaknade upp med iwan, åt tårta å mös.

efter jobbet åkte vi hem till hans mamma där hon hade gjort massa god mat.
käkade mat & efterrätt sen dansade vi å hade de kul.

men roligare ska de bli i helgen när vi ska ner till skåne å fira mig.
längtar.

självklart har jag varit på systemet. vilken känsla!!! :) FRIHET. haha skoja bara..

har precis rensat min garderob, puuuh ska slänga mycket eller rättare sagt ska jag ge bort ..

nu ska jag ta en kopp kaffe, sen bada !!!! aah me love






Kommentarer
Postat av: kojjan

ja har forsta ching pa sakerna fran garderoben ait? for ja e din besta ven! du e min besta ven , saknar daj!

2011-01-23 @ 11:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback