friskis & svettis!

2011-02-07 @ 22:49:21

heeeey ..
här sitter jag i min ensamhet. hade en liten jobb dag på 4 ½ timme idag. skönt. efter det åkte jag hem till jasmina, å lekte med hennes över söta dotter, sen slingade vi jasminas hår å då hade de redan gått 4 timmar sen jag kom... så då va jag tvungen att springa till gymmet med kajsa å träna loss i en timme. skönt att äntligen ha kommit igång med träningen ! :)

efter träningen kom jag hem å lagade biffar med ris å keso. diskade all disk sedan HELGEN å idag. vek undan all tvätt å så vidare. nu sitter jag här helt slut. ska snart sova !! :)

men först. läsa lite bloggar.


PUSS & KRAM


Kommentarer
Postat av: Mypy

Mooois! du måste updatera din bligg lite oftare! :D

2011-02-16 @ 23:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback