avskedsfest i häljarp!

2009-08-22 @ 12:15:16

igår så va jag så trött.. jag låg bara å sov å läste hela dan tills avi kom vid halv 4! då blidde de andra bullar. vi stack å köpte massa godsaker på oj, sen lagade vi pizza, tittade på prinsen å jag, spelade alfapet (som vanligt), tittade ufc å bara va trötta. krängde godis å chips å har aldrig vatt så mätte i våra 18 år.

idag ska vi iallafall först till klippan å fixxa lite, sen ska vi ta tåget till häljarp där emma hämtar oss.. sen e de fest för hela slanten! en avskedsfest för att vi åker till norge nästa torsdag.


jag å min fina emma på studenten

ses ikväll! POSS!


Kommentarer
Postat av: M I C H E L L E

sv:hejhej,visst :)

2009-08-22 @ 14:15:51
URL: http://mmiiichellee.blogg.se/
Postat av: Elina

Svar: Bra. ;D

Jaa, det känns helt konstigt att inte vara tillbaka.. Saknar dig. <3

2009-08-22 @ 16:25:33
URL: http://elinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback