godmorgon eller godmiddag!

2009-08-10 @ 14:37:51

hej alla läsare. vi hade såååå kul igår. har inte skrattat så mycket på länge!
no neck. alltså..... en intervju kommer in senare. somnade nog inte förrän 3, vi feta knoppar trängde in oss i en 1,20 säng. perfekt.

stack å köpte bullar imorse, räksallad, gimmie chockladmjölj å bara massa gott.
nu har vi städat stora rummet.. dom andra idioterna sitter spikade framför teven.

vi ska göra wook ikväll. mums. å titta på film. å busa. å ha kul. de ska sova här. så kul :)

imorgon ska jag till ängelholm å väla. sen ska jag träffa emmsan. min lilla babe. hon har varit uppe å jobbat i norge nu i tre dagar. å om mindre än 20 dagar flytter vi. MOA, FRIDA, SARA & DOLLY! :) it's gonna be awesome. vi ska ha så jävla mysigt där uppe. iiiiiiiiih!

men kommer sakna mina underbaringar här hemma såklart. men alla har lovat å komma upp!


nej nu ska vi titta på teve å så ska jag tvinga dom å göra vars en ansiktsmask. å kanske massera mej!

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback