hej å hå!

2009-08-20 @ 22:59:41

igår så va jag hos kiropraktikern. de va riktigt skönt. han knäckte min rygg å nacke. så nu e jag fit for fight igen.
sen gick jag hem till mormor å mediterade å somnade.
filippa å mia kom med till lunch, kyckling å sallad. mums.

stack ut till monica en stund, färgade linas hår, röka nårra ciggisar å käka plommon.

sen hämtade vi avi å mötte upp vicki, gick till netto å handlade picknick. stack till parken å spelade kubb, lyssnade på musse å snacka skit.. erik kom även å hälsa på en stund.

fick låna kents bil så vi stack in till helsingborg å hämtade lite grejer.. cruisade rundor i varenda liten by vi hittade. (no life..)

stack hem till savvas å macke där vi tittade på sunes sommar, skrattade ihjäl oss, drack kaffe å även där några ciggisar.

sen sov vi hos mamsi.

idag har jag lekt lite med filippa.
sen har jag haft 7 klippningar.. så lite pengar har man allt fått in. nice!
fick skjuts hem till min lägenhet. RIKTIGT skönt att va hemma, själv dessutom.. så stack inom maxi å köpte lite godsaker..

ska bara titta datan lite till, sen ska jag krypa till kojs å läsa min braiga bok.
imorgon ska jag till danmark å hämta ut min lön, förhoppningsvis, om den har kommit.. vilket jag innerligt hoppas på!
ska även köpa med mej lite dricka hem.. blir nog lite gille både imorgon å övermorgon. lördag blir de fete-gille i landskrona hos emma. avskedsfest.. JIIIIHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback