helgen har vart crazy!

2009-08-18 @ 14:20:10

i söndags åkte jag först med mamma till båstad till ett ställe som heter äppelgården. där väntade morfar å berit. åt en jätte god middag, mums. sen körde jag automatare hem. ALDRIG MER!

åkte hem till morfar å spelade lite biljard, kaste pil, fikade å hade de trevligt.

sen åkte jag till klippan. va taxi driver till malmö festivalen med kent, ralle å avi. svin kul. tittade på bobhund, nog de sämsta jag har sett, men kul hade vi. hahaha!

måndag. vaknade hos avi, åkte till ängelholm, tatuerade mej lite till, åkte till klippan, köpte fika, fikade på ditec me palm & jimmy. åkte till väla me kent & erik. köpte dricka. kom hem. började dricka. gick ut till vindskyddet satt där hela kvällen/natten å spelade kort, drack å hade de trevligt. åsa kom på besök. ralle, sitter åsa i din famn? sov hos kentelikent.

å nu e jag hemma. skönt. ska bara göra vid mej sen ska jag till landksrona till mina änglar... :)
imorgon ska jag till kiropraktikern, SKÖNT.


aja men vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Tjena tjejen!!!!

Hörde att du träffat Micke på kontoret! Kan tro han är glad!!! Hoppas på o få se din nya tattoo när den är färdig!

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback