norge!

2009-08-31 @ 15:32:05

nu är vi i norge som sagt. har suttit inne sen i torsdags typ, kollat massa oc å filmer. haha lever livet.. i lördags va vi ute på ett ställe som hette crazy piano, faktiskt kul.. fult folk, men roligt ställe.

imorgon ska vi börja jobba, ska bli skönt å komma ur sina deg-kläder faktiskt.

igår va vi ute på en liten tripp med snorre (vår chef) å tittade rundor lite. besteg ett litet berg där man kunde se ut över hela stavanger, jätte fint.

ikväll ska vi ut å äta med vår chef, (han bjuder..) odeladi.


vi får se om vi stannar längre än till jul. de bestämmer vi i oktober.

saknar alla mina små vänner där hemma å min mamma :)


puss å kram


Kommentarer
Postat av: anamarija

KOM HEM :(

2009-08-31 @ 17:33:39
URL: http://itzy.blogg.se/
Postat av: Ullis

var rädd om dej mitt lilla hjärta jag har försökt att ringa dej men jag kommer inte fram dun kan väl ringa så att jag vet att det är bra med dig sköt om dej så länge kram pappa

Postat av: my

KOOOOM HEM MOOOOOOOOOOOOOOA :'(

2009-09-02 @ 18:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback