norge = så nära!

2009-08-25 @ 14:47:11

god eftermiddag mina kära läsare..
igår träffade jag my, min efterlängtade lilla my. :) åkte till väla å träffade upp anamarija. :D
handlade ett par jeans leggins, ett par fräcka svarta leggins med dragkedja, två tröjor, 1 linne å ett hårband.

sen åkte jag & my till klippan.. gick hem till mami å slöade i sängen å tittade på cops, skit kul :D
cyklade ner i byn å solade å åt glass. sen hem å hjälpte mamma med smörgåstårtor. så duktiga så. sen kom avsing å ci cyklade till savvas å tittade på filmis.. the gift, faktiskt bra, lite klurig men bra :)

nu på morgonen har jag å emma varit å handlat all mat inför norge.. skojar inte om vi handlade mest mat på hela citygross. hahah. å sen bära upp all mat för mina 7 trappor? vi va inte lökiga. fick nog gå 5 omgångar.. YEAH.

nu ska jag packa lite.. göra i ordning mej sen bege mej till klippan. tomas fyller år så ska träffa släkten en sista gång å äta smörgåstårta. jammy :) sen ska jag säga hejdå till min pappa.


imorgon ska vi spå oss, å denna tiden har vi väntat på i 1½ år.. knappt tajmat.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback