seven pound!

2009-08-06 @ 00:49:14

idag har jag å johanna å ajsa varit i stan, såg att jag hade fått mina skattepengar, 3500. snacka om att jag blev glad. så lite shopping blev de allt.. lägger in bilder imorgon. sen åt vi på mezo. standarn! :)

sen åkte vi hem, gick å köpte chippe å dippe på konsum å tittade på seven pound. va skit besviken, för filmen började helt kasst fattade ingenting. men i slutet så fattade man allting, å den va så fin, så fin. jag grät å jag grät. SE DEN!!!! :) världens bästa film..

nu ska vi sova. jag å ajsa ska till ängelholm imorgon bitti, å titta på min tatuering. skissen! ska bli skoj, sen ska vi nog ta en liten shopping runda i ä-holm också! :)

godnatt!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Fåke Connexion, telemarketing :)

2009-08-06 @ 01:14:18
URL: http://matildadenvilda.webblogg.se/
Postat av: Ullis

Låter som en mysig kväll!!!

Hörde av Micke att ni pratat igår, superkul ju!!!

Ha d gott!

Kram Ullis

Postat av: Karolina

ja se den! skit bra faktiskt :)

2009-08-06 @ 02:09:19
URL: http://karsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback