solen skiner å allt e perfekt

2009-08-24 @ 12:11:14

godmorgon eller godmiddag ni som läser min blogg :)
sovit gott? jag har inte gjort de iallafall..

nu sitter jag redo för en väla tripp med mysi å anamarija. har inte sett dom två på jätte länge så ska bli kul.
vill bygga mina naglar innan norge så funderar på om jag ska göra de idag. hmmm, we will see. ska iallafall hjälpa mamma med att göra smörgåstårta ikväll. gotteligott !

åh imorgon ska jag å emma å stor handla allting inför norge. jiha ! kommer bli en proppad vecka å på torsdag flyttar vi. jag, sara, frida å emma ! detta e en riktigt bra chans på en början på något helt nytt.. erfarenhet å utmaning. åh jag e så glad att jag gör de med just er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback