tropikariet, middagsmys & jeppe!

2009-08-05 @ 14:04:11

 
min outfit inför tropikariet. tyckte jag såg väldigt barn & lekvänlig ut.
tröja, gina tricot.
kjol, indiska.
hårband, h&m
väska, spanien
klocka, spanien
gummistövlarna, skopunkten!

 jag & min kusin inne hos krokodilen.
 söt apa :)
  lemurerna som hoppade omkring på folket.
 söööööt.
 jätte stora ormar.
 hajen å dom fina firrarna.


 kom hem å åt detta :) smaskens!

 jeppes hundar. hunni & luna. godbitar.

tropikariet vart as nice, jätte roligt och jätte fint.
sen åkte vi till rusta å shoppade lite. sen hem å åt kyckling :)
sen åkte jag till jeppe å sov där. men först va vi på mc en snabbis me monne.

nu har jag precis kommit hem. ajsa kommer senare idag. hon ska sova här. myse!
sen ska vi till min tatuerare å titta skissen. YEAH! :)

ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback