vilket väder!

2009-08-06 @ 18:01:47

holy makarony vilket väder. solen skiner. eller skinen soler ( som de ofta brukar bli...)
idag har jag å ajsa varit i ängelholm, tittade på min tatuering, va inte riktigt nöjd, så hon ska göra om den! :)
sen gick vi rundor lite. bara till att konstatera att ängelholm e nog den TRÅKIGASTE shopping "stan" ever :)
åkte till väla, å handlade lite grejer.. kommer upp sen :D

nu ska jag laga korv å stroganoff! MUMS. sen vid 8 ska jag tvätta två maskiner tvätt.. sen kanske åka till klippan. vi får se.

imorgon e jag bjuden på fest hos matilda. ska bli riktigt roligt. sen ut å svira i stan!
lördag kommer frida ner, å my hem. saknar dom båda två jätte mycket!!!!

ciao


Kommentarer
Postat av: my..

vem matilda? :P i miiiiiiiis uuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-06 @ 18:21:01
URL: http://myzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback