skickeli kuseligt

2009-11-13 @ 23:10:37

rubrik= väldigt mysigt ( on norska.)

kvällen har spenderats uppe hos grannarna för ovanligheternas skull, annars brukar vi alltid hänga i vårt crib. de va iallafall härligtför vi åt jule-skum, chilinötter drack saft å tittade på en norsk film som hette max manus . rätta mig om jag har fel, vet inte om den hette max marus, manus, malus, whatever, dålig va den iallafall :)

imorgon är vi bjudna på fest för vår granne joel har fyllt år :)

vi har även fått lite julstämning här hemma i lägenheten. emmas mamma skickade med två stycken adventsljusstakar till oss förra helgen. gissa om vi, mest jag, blev glada.. att de finns så mycket glädje i en sån liten grej.. iallfall, jag har tjatat sen vi fick dem att få sätta upp de.tjejerna har protesterat å sagt att jag faktiskt får lugna mig.

men så igår såg vi en annan som satt upp, så nu tyckte jag de va okey. här har blivit så mysigt. å inte nog med de, sara har köpt oss vars en chockladjulkalender. å mysteriet på greveholm skivan. så var morgon nästan fram till jul ska vi sitta framför teven se julkalender, (den bästa någonsin) dricka varm chocklad å ladda inför jobb.

 vårt mysiga fönster :)

jobb imorgon. sweet dreams.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback