brunette goddess

2009-10-07 @ 22:57:11


idag köpte jag denna. 229:-
det är ett balsam som luktar underbart, ger fukt och massa glans. framhöver främst röda/bruna toner å styrker håret :) driiiit bra produkt som jag rekomenderar.

slutade 7 på jobb idag, å efter de så mötte jag upp mina älsklingar i stan, vi stack till big bite och åt . mums. sen gick vi lite i köpcentret o jag köpte en super söt bh, en sjal och ett par örhänge. bara sånt onödigt kraffs. =)

den 30 oktober åker jag hem, å är hemma till 2 november. ska bli skönt :) ska bland annat till ullared. JIHA =) julklapparna får ju inhandlas i sverige, å INTE i norge.

nej nu ska jag nanna. våa grannar har varit här med bud idag också.
av patrik fick vi en hel full påse med potatis.
och av johanna fick vi kyckling/bacon baguetter och lufttorkad skinka baguetter med massa sallad.

=) på lördag e de stor fest här hemma.. längtar.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback