grannar är bäst

2009-10-03 @ 14:31:51

vi har världens snällaste grannar, utan å tveka.
jag har ju berättat om chipspåsarna å godiset patrik kom med. förra vecken kom han med massa kycklingfiler också.

igår kväll kom vår andra granne med massa bröd (direkt från bageriet) och nått jätte stort baguettebröd med riktigt god fyllning! =)
 JAG ÄLSKAR VÅRA GRANNAR .. vad har vi gjort för att förtjäna detta ? haha.

nu ska jag iallafall snart börja duscha smörja in mig i brun utan sol å sminka mig. sen e de dax för håret å välja klänning. sen e de paaarty paaarty på någon ö. vi ska givetvis få skjuts dit av en av våra grannar. haha .

aja vi kompenserar ut med gratis klippningar å fest :)

ciao ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar; tack för din anmälan till veckans blogg :)

2009-10-03 @ 15:50:11
URL: http://skvallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback