hihi!

2009-10-10 @ 08:10:48

igår va en seg dag på jobbet.. så vi fixade varandras hår, tänk att få betalt för att ligga i en massage-stol, bli schamponerad, bli sminkad, bli klippt. haha. de e fan great!

köpte denna bedhead produkten igår. ni förstår. måste börja värna om mitt hår.
bedhead superficial. den går super mycket glans och är värmebeskyddande, dessutom luktar den underbart. =) 249:- ligger denna på.

sen har jag börjat få rktigt dålig hy, så tänkte jag skulle börja använda mineral-smink. köpte en puderfoundation på cubus från märket make up factory, å de va riktigt bra faktiskt. 209:- kostade de, men tror de håller lite längre än en foundation å gör säkert min hy mycket bättre. så då e de värt dem kronorna extra.

fridan lades in på sjukan igår. hon har fått cystor. stackaren. men efter 6 timmar fick hon komma med oss hem igen. =)

nu ska jag snart ta bussen till jobb. har fullt från 9 till 2. inte en enda ledig stund =) niiice.

ikväll e de stor fest här hemma

puss& kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback