solly fo bad update.

2009-10-19 @ 16:52:51

helgen var hyffsat lugn. vi hade ida å isac på besök från sverige.
i lördags käkade vi tacos, spelade bluff, drack vin lyssnade på 90 tals musik. å sengjorde jag å frida en liten utgång på beverly å ett försök på hexxagon. (21) å sen ett försök på crazy piano (alldeles för lång kö..) slutade med att johan kom å hämtade oss mitt i stan i sin falck bil. de va kul. blinkandes.

söndagen spenderade vi i soffan å en liten promenad. tittade på prison break å åt chilinötter. mer hände de inte.

idag
har jag varit ledig, så vi 10 tiden gick jag & frida ner till arkaden å fotade nya foton till mitt nya körkort. ahahah. sen stack vi till nav å skrev ut massa CV :)

sen har jag städat, tvättat, diskat, pyntat fint i vårt hus å så vidare.

på onsdag ska mamma å titta på en lägenhet till mig å frida som vi har fått erbjudande om! en 3:a på 102 kvadrat precis vid statsteatern! knappt lyxigt? hoppas vi får den, i så fall flyttar vi in den 1 januari 2010.

nu ska jag börja skala potatis, morötter å lök å sen göra en god jävla gratäng till oss!


två stycken olika dekorationer vi har gjort... helt gratis, förrutom ljuset då.
piggar upp lägenheten lite å är väldigt skojiga att pyssla med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback