till min mamma

2009-10-08 @ 23:45:00

jag är så glad att jag har min mamma. utan henne hade jag inte varit någonting. hade förmodligen varit ett nerv-vrak. hon får mig att resa mig upp efter varje fall. hon har en så otrolig kämparglöd som jag är imponerad av. livet har inte alltid varit en dans på röda rosor för henne eller mig, men ändå är hon så jävla stark. å sköter jobb, familje-liv allt med bravur. e så jävla impad !!! stark e bara förnamnet ! hon vill aldrig någon illa, hon ställer upp för ALLA till 100%, å då menar jag 100% .. hon snackar inte skit eller tro sig vara högre än någon annan ..
alla mina vänner gillar henne eller älskar henne, haha, dom kallar henne mamma.. å de e ju bara ett tecken på vilken jävla kanon människa hon är !!!!

åh hon är så söt, eller nej hon är fan i mig snygg. så jag är glad att jag är lik henne ! älskar dig mamma, du är den värdefullaste diamanten i världen.



mitt alldeles egna lilla helgon :)


Kommentarer
Postat av: myzi på micken..

jag älskar henne, hon är som en extra mamma. love u åååååååse icapåse! <3 / din my

2009-10-09 @ 17:39:40
Postat av: anna

omg , där e ni sjukt lika

2009-10-09 @ 21:01:25
URL: http://itzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback