feels like i'm in a race

2009-09-07 @ 17:20:32

but i allready won first place..

såja.. har fått gjort en heldel här idag..
tvättat upp allt i tvättkorgen, å hängt upp tvätt, vikt tvätt.
varit å handlat.
tagit en grundlig dusch.
tömt diskmaskin å satt in i diskmaskin.
rymt upp här lite.
tittat på fucking åmål.

nu väntar jag på att klockan ska bli 7 så jag kan börja med maten. längtar tills min tjejer kommer hem, de e tråkigt att va här själv ska jag säga er. haha :)

nu ska jag spela lite alfapet. sen sussa en timme !!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ja menar dom gamla, du har ju tunikor och gladiatorskor ;) hur gåår de? trivs du ? :D

2009-09-08 @ 09:17:42
Postat av: Ullis

Fin bild! Du är så himla söt! D sa Jeppes o JOntes syrra igår osså att hon tycker du är sååå söt, Micke blev stolt som en tupp o sa att du var lik honom!! Hahah =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback