helg .

2009-09-11 @ 16:53:05

hellu allihopa. har varit på jobb som vanligt idag. slutade 4 å fick skjuts hem av tone, snällis :)
fick även en liten klapp på axeln av chefen min som berättade att jag hade jobbat in 18000 på 5 dagar, (å då e inte produkterna inräknade) mest av alla då de vill säga. SKOJ :)

väntar på att emma ska ringa så jag kan gå ner i stan, vi ska shoppa lite idag.de e vi värda :)
jobbar imorgon med. sen e jag ledig söndag. sen e de på en hel jobb vecka igen.

här kommer lite roliga norska skämt som vi skrattade ihjäl oss åt inatt.

varför tar norska tjejer tandkräm mellan benen?
de tror att de ska få mindre hål.

varför blir de krig mellan norge å sverige om 1000 år?
de e då de förstår våra skämt.

vad sa den norksa mannen till sin fru efter att de fått 3 barn?
nej nu räcker de, eftersom vart 4:de barn som föds e kinés.

varför stoppar norrmännen smulor i näsan?
för att mata kråkorna!


hahahah :) döds-roliga. idag e de 11 september. skänker en liten tanke till alla offer.

GOOD BAJS


Kommentarer
Postat av: den fattiga blatten.

älskling skickar mitt kontonr te dig sen så sätter du in pengarna va:P haha skoja <3

2009-09-11 @ 18:48:31
URL: http://liijas.blogg.se/
Postat av: Ullis

Grattis grattis!!! Vad duktig du är =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback