jadå

2009-09-24 @ 08:30:05

idag e allting mycket bättre. allting händer med en mening. åh jag har fattat varför de hände.
jag e bara glad att jag kommer få en ny lägenhet där jag kan börja om. från denna lägenheten har jag bara massa minnen med mej å mister t.

körkortet fixar jag när jag e hemma, de e bara till att ta nytt kort. (tappat de här i norge..)

å den försvunna postlådan är inget att bry sig om längre, inte mitt problem längre rättre sagt!





so, i guess... retar man upp sig på ting som är små, så är man väl inte större än så!

gud ger oss bara små olika prövningar som vi ska klara av här i livet. =)



ps. my jag drömde att du gifte dej inatt.
du bjöd inte mej eftersom jag va i norge.
snacka om att jag blev ARG!!!!
så, de jag försöker säga. gift dej inte när jag e borta.
jag vill va din tärna.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Ska du komma hem igen?

2009-09-24 @ 15:54:48
URL: http://ulrikagillstedt.blogg.se/
Postat av: myzi, bästa vän japp!

hahahahaa awe min lilla moa jag läste detta nu <3 du är så söt som tänker på mig, eller ja.. till och med drömmer om mig! och det med lägenhet och sånt kommer fixa sig för jag vet att du är JÄTTE-DUKTIG moa. håller tummarna att du kommer få bo i klippan, för då är det du&jag igen - på riktigt. JAG SAKNAR DIG, JAG ÄLSKAR DIG... du är min bästaste bästis!

2009-09-25 @ 18:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback