1 december

2010-12-01 @ 20:59:22

hejsan hejsan hallå.
här rullar allting på som vanligt. jobb vareviga dag, men det är skoj att jobba, jag klagar inte. :)
igår var jag & min baby på bio, vi såg unstoppable, jätte spännande & bra. den filmen rekomenderar jag starkt.
efter bion hade vi sleepover, vad ska man säga? JAG ÄR SÅ KÄR I DEJ, tvivla aldrig på mig :)

idag efter jobbet har jag gått i nordstan. köpte ett par jeans & ett par svarta skinn imitations-leggins, as nice.
sen träffade jag jasmina & aze å fick skjuts hem. lucky me. tänkte ta ett bad nu, sen sova faktiskt. e riktigt trött! :)

måste storhandla å städa imorgon.....lockar inte ett dugg.

men har helgen att se fram emot, då ska jag & iwan bila ner till hbg där kajsa ska ha 20års fest, min älskade bästaste finaste vän!!! ska bli så kul. + ska få träffa mamma & my ..

SÅ helgen kommer bli super duper baota mega bra !!


ciiiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback