fyfan va härligt!

2010-07-18 @ 12:52:35

i fredags va de fest på lilla krogen, boogie hade hyrt hela stället, bjöd på all dricka å mat. så jävla roligt =)
sen klockan 2 åkte vi på efterfest i bellevue till nån bosnisk klubb, beställde in helrör, gratis ! haha de va en hel sjuk kväll, men roligt.

mindre roligt att man skulle jobba på lördag, men började klockan 12, så de va lugnt. plus att jag drack vatten dom 2 sista timmarna.

igår tvättade jag å min sambo.  sen kom ivan å theo å hämta oss, vi åkte till kvillebiljard å spela lite, sen åkte vi till tintin å fikade. på kvällkvisten åkte vi till aladin å rökade vattenpipa å drack ayran. aaaw vi hade så mysigt hela kvällen :) sen sov jag hos ivan, hela dagen va perfekt :)

nu kommer snart kajsa hit med litt godis å en dålli sune sommar. vi ska bara MYSA !!!!


pusspusss va livet e bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback