hallå alla landkrabbor

2010-07-22 @ 00:00:18

dagarna består av jobb fråb 10-18 varje dag.
igår efter jobbet stack jag, avi å kajsa till grönsakstorget lade oss i parken, åt kanelbullar, röka å bara hade de allmänt soft. :)

idag efter jobbet åkte jag kajsa å avi ut till ytterby där tina hämtade oss, vi åkte ut till hennes gård. så mysigt. vilken frisk luft, härlig atmosfär. vilket fall som helst där befann sej anna, nilena å moa, vi grillade både mat å marshmellows å banan-chocklad :) har suttit å myst till klockan 11 sen fick vi skjuts hem .

imorgon e de jobb, å jag e rätt trött....gäsp. min sambo ska bara bädda rent till mig. host host! hahah

puss å kram vilken sommar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback