i love the life i live, and i live the life i love.

2010-07-10 @ 09:46:53

hej hej hallå bloggen!

allt bra med er? med mej e de tiptop.
igår skulle vi egentligen bara titta på sune sommar. men de slutade med att vi drack cider å vin å hade 90talsfest istället. grymt roligt att lyssna på gamla godingar. efter en stund hos kajsa va de dags å göra entre på lilla krogen, som vanligt på våra fre&lördagar. hahahh. tröttnar aldrig? :) fullt ös medvetslös, vi dansade inför publik, spelade biljard, fick drinkar, u name it :)

sen gick jag hem, SJÄLV eftersom min sambo redan låg deckad hemma. haha... åh de tog så jävla långt tid å de va så läskigt.....

aja whateveaaaahhh, nu städar jag, fett nice å få allt i ordning..

jag älskar mitt lilla gäng, vi gör allt tillsammans. DREAM TEAM !!!!!!!!



pozzz pozzz pozz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback