solen skiner!

2010-07-01 @ 21:43:36

gud vad de e varmt. de e första sommaren jag inte kan göra vad jag vill. de känns jätte konstigt.. å tråkigt. å vuxet. när de e fint väder vill jag ju bara packa väskan å sticka till stranden, inte sitta på ett jobb 8 timmar om dagen. 10-18 ( då solen skiner som mest...)
fast i å för sej jag älskar mitt jobb, åh jag e ledig på helgerna, så man får helt enkelt ta vara på de..=)

nu på lör/sön e jag ledig, likaså min sambo, i å för sej hon e fortfarande arbetslös, förrutom min lilla housekeeper här hemma.. så jag hoppas vi drar till stranden å blir pepparkakor. de ska bli 30 grader på lördag. NOG INTE DAJLIGT?

jag å avi har fått dille på skitgubbe, så vi ska nog fortsätta lite på vår tour nu, (å dricka cappucino å röka cigg...) allt e som de ska!!

hihihi.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback