u CRAZY

2010-07-13 @ 10:31:51

but i like u'r style.

i fredags blidde de partyparty. i lördags morse stack jag å kajsa till skåne. jag fick köra bil, underbart.. ni vet man kör aldrig bil här i göteborg. träffade min släkt lite käka å sånt. sen stack jag till mys fest, SOM EN ÖVERRASKNING.. hon fatta ingenting, hon stod stillla i typ 3 minuter å bara glodde på mej.

hahah iallafall den festen va KAOS.. allt som hände den kvällen va ganska KAOS. som vanligt när man är i klippan! hahah..

söndagen stack jag å my till klitterhus å badade. fyfan va skönt väder i skåne, me likey :) sen åt vi middag me min mamma. efter de tittade jag å mamma på fotbollen. blev överlycklig att spanien  vann :D sen kom kajsan å sov hos mej å på morgonen typ halv 7 åkte vi till ängelholm för att ta tåget.

åkte tåget gratis till göteborg, varför säger jag inte. haha ;) kom till göteborg vid halv 10. å så började man jobba kl 10-18!

igår dååå efter jobbet åkte jag avi, ivan å theo till delsjön. fyyfaaaan riktigt fint :) å varmt i vattnet faktiskt. sen spelade gänget volleyboll å jag tittade på. de va jätte müspüs iallafall :) önskar man kunde göra såna grejer varje dag..

nej jobbet kallar. å de PISS-regnar men e svin varmt. vad har man för kläder på sig då?


GATTA GO BITCHES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback