<3

2010-06-13 @ 11:50:30

min mamma e den som står mig närmst, som jag älskar mest i hela världen. som har gett mig ALLT sedan jag låg i hennes mage. hon har aldrig vänt mig ryggen. hon är alltid så snäll mot ALLA, de finns inget ont i henne, hon vill alla väl.

hon är driven, allt hon gör, klarar hon med bravur. hon ger aldrig upp!
hon hittar på roliga små överraskningar alltid. enda sen jag flyttade hemifrån i nu 3 år, har hon skickat ett brev i veckan med olika små överraskningar.

hon är den starkaste människan jag vet. hon har fått gå igenom mycket!
jag älskar dej oändligt mycket åse helene hansson, min fina mamma. jag e stolt över dej!



åh fin e hon :)


Kommentarer
Postat av: kallis

TAAAACK för en skit kul "helg"! <3 puss!

2010-06-18 @ 21:35:56
URL: http://karsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback