:)

2010-06-08 @ 19:48:28

varit på jobbet idag. mellan 10-18.30. e ni förvånade? nej, för de e samma varje dag.
men jag trivs jätte mycket på mitt jobb. har verkligen fått en bra chef som vill lära mej, vill att jag ska utvecklas, ta hand om mej. han känns som en pappa. han e så snäll. hehe ska fråga om han kan adoptera mej, (han har en skit snygg son också, olala.. ) fast iofs då blir de lite äckligt om han adopterar mej?

aja. ska sortera min tvätt, å röja undan lite. ska tvätta imorgonbitti innan jobb. KUL? nej.
på lördag kommer min mamma å affe hit. åh jag saknar dom båda två så mycket. ska bli JÄTTE roligt. ska försöka komma på nått vi alla 3 kan göra bara? man blir ju lite begränsad med en hund. hehe.. strunt i de,e glad bara de ska komma!

så förra helgen träffade jag my, i helgen ska jag träffa mamma, å sen veckan därpå kommer karro å avi å stannar i 5 dagar. JAA :) va roligt .


jag invirad i min lilla filt just nu. hehehehe.


PUSS Å KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback