firande av linn-plockepinn

2010-06-16 @ 10:57:06

igår jobbade jag, (jag böärjar alla mina blogginlägg så...)
ja iallafall, åkte till kajsa för att möta upp dem på lilla krogen, (vårt nya häng-ställe.)
vi skulle fira att linn hade fått jobb, så vi åt vars en hamburgar-tallrik, drack cider, kaffe-drinkar, satt ute i de fina vädret å snacka å hade roligt. zoran å darko va också där, våra nya homieboys! sen kom cassandra. vi spelade biljard å stannade enda tills klockan blev halv 1. lagom berusad åkte jag hem, men somnade inte förrän halv 4!

idag börjar jag klockan 1, sen kommer avi å karro. åh längtar efter mina sessor.

nej gatta go, måste fixa mitt hue!


IDAG LYSER SOLEN, JAG ÄLSKAR GÖTAAABÅÅÅRG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback