FÖRKYLD

2010-06-25 @ 00:12:50

fyfan i fittehålet va förkyld jag e . hahaha .. inte KUL.. har haft så mycket att göra på jobbet idag också att de gick inte ens att doppa röven på stolen i 5 minuter. då e de inte roligt faktiskt .
5 klippningar i timmen? normalt? NEEEJ. AM I RIGHT ??? AM I RIGHT??

aja iallafall, fikade med silvia från jobbet innan, å så sitter de 4 snygga utländska killar bredvid oss. vad tror ni händer?? MOA FÅR EN MÅS-BLADDA i knäet.... jag skämdes ? lite kanske sådär. iallafall, alla säger ju att de e tur. så gick å köpte en trisslott.. jag vann 10.000...... NEJ SKOJA, vann inte ett skit.... så fuck u mås-bladda, ska aldrig mer önska mej en måsbladda i huvudet.

imorgon e de midsommar, my kommer med tåget klockan 10. då ska jag å avi stå på stationen med skylt å vänta in henne fint :)
ska väl gå rundor litta i stan käka å kolla i affärer å sånt ..

sen e de knytkalas på hemlig destionation.. NEJ men seriöst brudar, tror detta kan bli roligt. ska göra midsommarkransar till oss alla också... de förtjänar mina BÄSTISAR !!!!


godnatt babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback