livet e underbart

2010-06-04 @ 19:49:26

ojojoj vilken dag. jobbade 10-14.30. snacka skönt. stack till emma för att titta på när milad tog studenten. JAG VILL, IGEN?? så roligt. solen bara stekte dessutom, så vi bestämde oss för att sticka till slottsskogen. köpte ben&jerrys glass, jammy...jammy betyder moské på makedonska de fick jag lära mej idag. hehe.

så me andra brukar jag säga moske i min mage.

aja i slottsparken träffade vi 5 snygga MMA-killar, som vi förhoppningsvis ska ut me ikväll. OLALA !!!!!!!!!!!!!!!!!
å så e dom vakter. JA MEN ATT VI SKA SVIRA ?

iallafall nu sitter jag här. har hela helgen ledig. förstår ni? de har inte hänt på 2 ½ månad. så detta ska firas. å imorgon ska jag till lisberg my e där . har nog inte saknat hennes hue? ska bli skit kul :D

sen på söndag ska jag va me jazmina å sola i hennes trädgård å hennes bebis. så mysigt :D dricka kaffe, röka ciggeluringar å äta mat !!! vilken TOPPEN HELG :D



å inte nog me de, ja e jävligt snygg IKVÄLL !!!! holy moses vilken bra dag

PUUUUUUUUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback