ojojoj!

2010-06-19 @ 21:18:01

i onsdags anlände karro å snaggi. vi åkte hem å käka, sen stack vi in till stan för att möta upp några hbg-killar. satte osse på bryggeriet å tog vars en öl, sen vidare mot parken för att dricka lite fler öl. va hemma runt halv 2.

torsdagen jobbade jag medan kalle å snaggi va på festival. hade även modeller på kill-klippning, ska klara mitt gesäll nu i november e de tänkt.

igår jobbade jag, sen bjöd yosef hela gänget på en öl i palacehuset. åkte hem å förfestade litt me likör43 å biera.
åkte till emma vid 10, men åkte där ifrån vid halv 12 igen. jag linn å kajsa stack till lilla krogen, för att ha världens ROLIGASTE kväll. hahaha vi shotta tequila, drack drinkar, cider, öl, irish coffe, vodka redbull. de tog aldrig slut. sen stack vi till någon svartklubb. HAHAHAHAHA, där gick de utför, å jag minns inte hur jag kommer hem. men kajsa menar på att dom har burit mej !!!! har mått så fruktabelskt dåligt HELA DAGEN..
tur avi kom med coca cola å lagade mat till mig, vilken ängel. har legat i sängen tills nu klockan 8 å mått piss.

nu mår jag bra igen, så nu dricker vi öl, ska sticka till lilla krogen idag igen. LIV? haha jaa. kommer bli full av 2 öl..

aja. imorgon kommer avis föräldrar så vi måste va lite pigga!


PUSS Å KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback