vilken underbar dag

2010-06-07 @ 20:42:31

tjabbor era krabbor!!
(de e tammefan vad jag luktar om fingrarna sen igår när vi fiskade...släpper aldrig?)
jobbat 10-18.30, haft en del kunder, men yosef har lärt mig lite trix på kill-klippningar, de e roliiiiigt å lära sej nya saker :) ska försöka ha kurser varannan vecka. färg, vågor, uppsättningar å sånt skojfriskt.

stack å handlade direkt efter jobb, massa gott, bigaråer å en veckotidning ska jag mysa med ikväll :)
nu har jag precis ätit spagge å kadde, å ska färga mitt hår, bada sen krypa till kojs.


GOTTIGOTTGOTT :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fisk lukten kmr säkert från fittkolele då du vatt nere o busat hhihih

2010-06-08 @ 18:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback