;)

2010-05-17 @ 23:28:54

tjabbor era krabbor!
idag har jobbat, 12-17.30. soooft. sen stack jag till mitt nya jobb å hälsa på, ååh längtar så mycket. hoppas de blir lika bra som mina förväntningar. sen har jag färgat håret, tagit ett bad, smörjt in mej i BUS. haha, tycker de låter så gulligt. ätit knäckebröd med kalkon å gurksallad, DÖDLIGT. de e sååå gott. tittat på finalen av tila tequila.

sen har jag å min sambo haft lite skoj med nylonstrumpor å löshår.
ni får se imorgon. hahahaha.. har man inte roligt får man göra så att man har roligt!

anamarija flytta inte ifrån mej, jag vill inte bo ensam. jag vill kunna leka med nylonstrumpr när jag har tråkigt.
eller tejpbitar. vill kunna ut å springa tillsammans med någon. någon som väcker mej på spårvagnen när jag e för full. någon å bära matkassarna som alltid går i sönder med. eller sno möbler med.  eller leka britt med. eller ha någon å krama när jag tittar på efterlyst. eller ha någon som kan steka korv till mig mitt i natten. eller någon som tar smygbilder på mej när jag sover. eller någon som alltid bäddar min säng. jag vill ha någon som alltid fiser högt här. eller någon å ha å gå genom skogen me.. jag vill ha kvar min kompis här hos mej, 4 ever!!! jag älskar dej min lilla fiiiis, fast vi har våra små duster ibland  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback