lite update !

2010-05-23 @ 23:57:04

torsdags, va me kajsa å linn å käka sallad. sen sov vi över :)

fredag, gjorde mina naglar, jobbade, sen åkte jag hem till peter å klippte han & lätti. sen stack vi till heden å spelade fotboll. eller jag spelade inte, jag fick agera målvakt, hehehe.

lördags, jobbade i 1 timme, LÖNT? sen mötte jag upp min moster å hennes sambo så stack vi å käkade. sen gick vi rundor i göteborg, tittade lite på göteborgsvarvet. gick vidare till haga å kollade i affärer å käka glass. vädret va TOPPEN :) kom hem å jag å anibanani solade lite på balkongen, sen fixade vi oss lite å stack till chez för att titta fotboll å dricka en cider.  å sen gick vi till golden days å drack lite cider till ;D

söndags, både jag å min sambo har varit lediga så vi har legat å stekt på gården å blivit bruna å fräsha.
sen åt vi grillad kyckling, MUMS, å tittat på en film å haft lite slagsmål. perfekt söndag! :)


här e vi nu. osminkade å söta.
ska titta på the bucket list.

GODNATT :)


Kommentarer
Postat av: camilla

hej gumman , :) jag hittade din blogg!! hoppas du har det jätte bra där uppe, jag och sara får planera in ett besök ! :D pussar <3

2010-05-24 @ 22:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback