solen har kommit till göteborg

2010-05-24 @ 23:02:35

idag har jag jobbat 11-18. skönt. lunchade på condeco på vanja (vår nagelteknolog) jätte mysigt. vi åt kyckling ciabatta å drack cafélatte.

har bara legat i sängen sen jag kom hem. e trött!

imorgon är min första hel dag på de nya jobbet. ska bli spännande å se va de tycker, å framför allt vad jag själv tycker. hoppas de e som förväntat. å jag hoppas att kajsa också kommer börja jobba där i framtiden. de hade vatt AWESOME.

i helgen ska vi ha avskedsfest för anamarija. roligt men sorgligt.

my.. ge aldrig upp. du e värd mycket bättre än såhär.
stå på dej. du är en så bra kompis de ska du veta.
jag älskar dej lilla prutt.


 
jag just nu , hi hi hi hi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback