you piss me off

2010-05-12 @ 20:12:54

hallå alla landkrabbor!
idag har jag jobbat (inte så lång dag dock, skönt.)
så har färgat mitt hår, finally i'm a red head å snyggare än någonsin. inte riktigt sant , jag va snyggare förr.
tvättat mina converse... efter detta skyfall så vadade jag hem i lera, bokstavligt talat. bra när man har vita skor? njäe..

ska diska lite å sen titta på efterlyst.
de va meningen att vi skulle till karisma idag å träffa min gamla klasskompis emma men så blir nog inte fallet.
vädret suger, vilket gör mej mindre festsugen å min sambo jobbar kväll. så de hade resulterat i att jag fått förfesta själv, gå till spårvagnen själv i ösregn å stå i kö själv ... jag tror jag hoppar! but hey, thanks for your offer.

imorgon är jag ledig å då ska de uträttas stora ting. jag hoppas vädret är på min sida å att min sambo anna legenda har fått ledigt eller slutar tidigt.

vem hade kunnat ana detta liv för 4 månader sen?
sambo med anibanani, egen lägenhet i göteborg, 1 jobb avverkat å snart börjar jag på ett annat. helt sick vad saker kan förändras fort. men jag gillar de. jag hade ALDRIG velat fastna i nån slags rutt. där man bor på samma ställe, umgås med samma människor. för vissa människor kanske det är en trygghet. men hallå vi e unga, just nu handlar mitt liv om att upptäcka, få erfarenheter, ha roligt, testa på.. stadga mig å ha samma vanor everyday de kan jag göra när jag e 40. inte nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback