att göra nytta

2010-11-24 @ 20:00:20

idag har jag jobbat mellan 10-6 som vanligt. november är lugnet före stormen. men jag gillar när de e lagom att göra. december kommer säkerligen bli KAOZ.
vi har iallafall satt ihop julpaket m. schampo&balsam och julpyntat vårt skyltfönster. de va kul :)

nu har jag lagat mat tills ikväll och matlåda tills imorgon.
och så har jag ställt in utemöblerna i källaren. de va ju på tiden, dem var helt igen-snöade.

dessutom har jag skrivit mina julkort, ska inte skicka dem riktigt än, but still . . .

nu tänkte jag ta itu med alla papper som ska sättas in i pärmar, efter de ska jag diska å sen ska jag rensa min garderob. det är iallafall tanken. och man har tid till allt, bara att man skjuter upp på de alltid.

klockan 9 börjar efterlyst de får vi ju inte glömma.

auf wiedersehen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback