vilken mysig helg.

2010-11-14 @ 21:53:50

min fredag började kaos. de va nämligen spårvagnsfel från bergsjön/angered, så spårvagnarna ersattes med bussar, vilket resulterade i att man kom till jobbet klockan 11. å redan då stod folket utanför å väntade. sen var hela dagen kaos. tror jag hade minst 15 klippningar å 1 färg.

efter jobbet åkte jag hem till jasmina för att hälsa på. hon har ett barn på nästan 2 år som e världens sötaste :)
kom hem vid 9 och deckade i min säng på direkten.

lördagen jobbade ja 10-4, sen kom iwan och hämtade mig, gjorde vid mig, sen åkte jag & iwan å letade efter en resturang i en timme. till slut hamnade vi på ett persisk ställe, jätte god mat å mysigt hade vi de :) sen åkte vi å hyrde film å köpte godis å bara mös å nanna över.

idag va jag med mitt hjärta tills klockan 4, har bara legat i sängen å haft de lovely. sen körde han mig till kajsa. vi gick å käkade kebab hos vår älskling fidde såklart. å sen gick vi hem till henne å tittade på rocky balboa nr 1. vi ska fortsätta med nr 2 imorgon. :) jävligt bra film faktiskt.

sen nu ikväll körde vi till willys å storhandlade, så nu är kylen fylld med massa god mat. :)
köpte även blondinbellas bok, så tänkte börja läsa den antingen idag eller i veckan.
har precis bäddat rent och ska snart lägga mig i soffan för att sätta på en film . ska bara duscha först.

ska tvätta 8 imorgon. sen börjar jag inte förräns 2, så tänkte storstäda också.

har varit en underbar helg. å jag e glad att jag har iwan å kajsa.

puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback